امروز جمعه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴
دسته بندی سایت
برچسب های مهم
پیوند ها
مقدمه
جمع آوری داده ها از یکی از شعب بانک ملت دزفول صورت گرفته است.این مرکز بطور معمول از ساعت الی 13:30 مشغول به ارائه خدمت بوده و کار جمع آوری داده نیز در همین ساعات و به طور تصادفی طی روزهای یکشنبه و سه شنبه انجام شده است.در این بخش فرضیاتی برای سیستم وجود دارد.مشتریان همان افراد مراجعه کننده به بانک هستند و سرویس دهندگان کارکنان باجه ها هستند که شامل سه کانال موازی برای سرویس دهی است.نحوه ی خدمت دهی در این سیستم به گونه ای است که سرعت سرویس دهی در ساعات مختلف یکسان است به عبارتی شلوغ یا خلوت بودن سیستم تاثیری در سرعت سرویس دهی کارکنان ندارد .
فرض می شود سرعت سرویس دهی هر سه باجه یکسان است.
فرمت پروژه: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:23
فهرست مطالب
شناسایی اجزای سیستم صف موجود
الگوی ورود مشتریانالگوی خدمت دهینظم سیستم صفظرفیت سیستمتعداد کانالهای سرویس دهی
تبدیل سیستم صف موجود به مدلی مناسب
تعیین نوع توزیع احتمال زمان بین دو ورود متوالی
تعیین نوع توزیع احتمال زمان بین دو سرویس متوالی (µ/1 )
مدلهای تشریحی موجود در این سیستم
محاسبه معیارهای ارزیابی
مدل پیشنهادی (پیشنهاد بهبود)
برای خرید و دانلود پروژه و پایان نامه های بیشتر به وبسایت ما به نشانی http://majorproject.irمراجعه کنید.
مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان
برچسب های مهم